🚚 Pristatymo informacija
🕒 Užsakymo vykdymas:
Užsakymas pradedamas vykdyti vos tik gavus apmokėjimą.
📦 Pristatymo laikas:
Prekės išsiunčiamos per 1–3 darbo dienas nuo apmokėjimo patvirtinimo.
📮 Pristatymo partneriai
| Vežėjas | |
|---|---|
| Omniva LT | ![]() |
| LP EXPRESS | ![]() |
| VENIPAK | ![]() |
📬 Pristatymo būdai:
🏤 Paštomatai: prekės pristatomos į jūsų pasirinktą paštomatą. SMS žinute gausite atsiėmimo instrukciją.
🚚 Kurjeris: prekės pristatomos tiesiai į jūsų nurodytą adresą. Kurjeris susisieks dėl pristatymo laiko.
💶 Tiksli siuntimo kaina pateikiama užsakymo metu.
Siuntų atsiėmimo terminai:
- VENIPAK - Siuntas atsiimti iš siuntų atsiėmimo punktų galite per 3 kalendorines dienas nuo atsiėmimo kodo gavimo. Daugiau informacijos galite rasti čia.
- VENIPAK -Siuntas atsiimti iš „Venipak“ paštomato galite per 5 kalendorines dienas nuo atsiėmimo kodo gavimo. Atsiimdami siuntas iš „Venipak“ paštomato, ekrane suveskite PIN kodą arba nuskenuokite QR kodą, kurį gavote SMS žinute (išorinė nuoroda yra saugi).
- VENIPAK DUK
- LP EXPRESS - Gavėjas siuntą iš paštomato turi atsiimti per 72 val. nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Siunta paštomate saugoma 72 val. Per tą laiką neatsiėmus siuntos, ją paima kurjeris, o siuntos gavėjui išsiunčiama SMS žinutė su nuoroda ir paaiškinimu, kaip nukreipti siuntą į šį ar kitą paštomatą pakartotiniam pristatymui. Nukreipimą galima padaryti per 4 dienas nuo SMS žinutės gavimo. To nepadarius per nurodytą laiką – siunta bus grąžinta siuntėjui.
- LP EXPRESS DUK
- Omniva - Siuntos paštomatuose saugomos 7 dienas. Prieš prasidedant saugojimo terminui apie tai gavėją informuojame SMS žinute arba el. paštu. Jei tai siunta, kuri turėjo būti pristatyta per kurjerį, ir kurjeris 2 dienas iš eilės negali susisiekti su gavėju ir susitarti dėl siuntos pristatymo laiko: jei tai S-L dydžio siunta, ji 7 dienas bus saugoma netoliese esančiame paštomate; jei tai XL dydžio siunta, ji bus grąžinta siuntėjui. Jei per siuntos saugojimo laiką ji nebus atsiimta, siunta bus grąžinta siuntėjui
- OMNIVA DUK
❗ Neatsiėmus siuntos:
Jeigu pirkėjas neatsiima siuntos per nustatytą terminą:
- užsakymas anuliuojamas;
- pinigai grąžinami, atskaičius banko bei pristatymo/grąžinimo mokesčius (jei taikomi).
📞 Klausimai?
Mūsų klientų aptarnavimo komanda visada pasiruošusi padėti – atsakysime į visus klausimus ir padėsime pasirinkti tinkamiausią pristatymo būdą.

.png)
.png)